esmaspäev, 1. jaanuar 2018

Loetud raamatute nimekiri: 2018

  1. Lawrence Durrell, Küprose kibedad sidrunid (audio)
  2. Vahur Afanasjev, Serafima ja Bogdan
  3. Gerald Durrell, Minu pere ja muud loomad
  4. Tiit Pruuli, Minu maailm
  5. Ivo Tšetõrkin, Minu Amazonas (audio)
  6. Gerald Durrell, Linnud, loomad ja sugulased
  7. Terhi Pääskylä-Malmström, Minu Tallinn (audio)
  8. Kaari Utrio, Tuulepistrik
  9. Mario Vargas Llosa, Lituma Andides
  10. Gerald Durrell, Kolm piletit Adventure'isse
  11. Gerald Durrell, Joobnud mets. Sahisev maa
  12. Anne Tyler, Hapu tüdruk
  13. Eva Koff, Sinine mägi (audio)
  14. Mario Vargas Llosa, Kapten ja külastajannad
  15. Mark Adams, Turn Right at Machu Picchu (e)
  16. Alvaro Mutis, Vana kaubaauriku viimane reis
  17. Gabriel Garcia Marquez, Armastusest ja teistest deemonitest
  18. John Forrest, Julia Porturas, Peru - Culture Smart! The Essential Guide to Customs and Culture (e)
  19. Alberto Manguel, Õhtud Borgesega
  20. Guram Odišaria, Presidendi kass
  21. Robert van Gulik, Di Gong An. Kohtunik Di kuulsad juhtumid
  22. Mark Carwardine, Viimane võimalus näha
  23. Juan Gabriel Vásquez, Asjade kukkumise hääl
  24. Nora Ikstena, Emapiim
  25. Ave Ungro, Minu Kolumbia
  26. Pille Gerhold, Minu Brasiilia
  27. Mario Vargas Llosa, Kutsikad
  28. Mirjam Johannes, Minu Toba
  29. Kazuo Ishiguro. Maetud hiiglane (audio)
  30. Peter Tremayne, Kaval madu (audio)
  31. Michael Haag, Durrellid Korful (audio)
  32. Mario Vargas Llosa, Tädi Julia ja kirjamees
  33. Lynnwood Leroy Coppedge, Days and Dazed in Peru (e)
  34. Daniel Galera, Verest nõretav habe (audio)
  35. Burkhard Schröder, Konkistadoorid
  36. Liis Kängsepp, Mina, vandersell
  37. Sergei Põlme, Minu Prantsuse Guajaana (audio)
  38. Inga Kuusik, Maailm on lõputa 
  39. Liis Kängsepp, Minu Argentina (audio)
  40. Liisi Lõo, Minu Tšiili (audio)
  41. Christian E. Hannig, Kondori tiibade all
  42. Liina Org, Minu Suriname (audio)
  43. Gerald Durrell, Jumalate aed
  44. Siret Campbell, Beatrice
  45. Malle Koido, Minu Rio de Janeiro (audio)
  46. Indrek Hargla, Kolmevaimukivi
  47. Neil Gaiman, Norse Mythology
  48. Peeter Sauter, Lapsepõlvelõhn (audio)
  49. Argo Kasela, Taevakirju (audio)
  50. Vello Nelikendkaks, Vello42 maailma avastamas (audio)
  51. Contra, Minu Läti (audio)
  52. Fredrik Backman, Vanaema saatis mind ütlema, et ta palub vabandust (audio)
  53. Miloslav Stingl, Indiaanlased ilma tomahookideta
  54. Bill Bryson, Ülestähendusi väikeselt saarelt (audio)
  55. Karin Bojs, Minu Euroopa perekond (audio)
  56. Amanda Palmer, The Art of Asking (e)
  57. Hope Mirrlees, Lud-In-The-Mist (e)
  58. Diana Wynne Jones, Howli liikuv kindlus (audio)
  59. Bill Bryson, Üks suvi. Ameerika 1927
  60. Timo Maran, Poeetiline punane raamat Eesti
  61. Jens H. Petersen, Seeneriigi illustreeritud entsüklopeedia
  62. Diana Wynne Jones, Kindlus õhus (audio)
  63. Diana Wynne Jones, Paljude radadega maja (audio)
  64. 1001 ööd. Valimik muinasjutte (audio)
  65. Rowan Barnes-Murphy, Naise töö ei saa iial valmis
  66. Rowan Barnes-Murphy, Hea tüdrukuna olen hästi hea – aga halva tüdrukuna olen parem!
  67. Rowan Barnes-Murphy, Keskeakriis ei hüüa tulles
  68. Mervi Marttila, Paranenud ravist hoolimata
  69. Stephen Fry, Mythos
  70. Mark Forsyth, Purjutamise lühiajalugu
  71. J.R.R. Tolkien, Beren and Lúthien
  72. Margaret Atwood, Nõiasigidik
  73. Heiki Pärdi, Eesti argielu
  74. Winifred Watson, Preili Pettigrew' võrratu päev
  75.  Juri Lotman, Suurilma lõunasöögid
  76. M.C. Beaton, Ülbe mehe surm
  77. M.C. Beaton, Unistaja surm
  78. Sophie Hannah, Kolme neljandiku mõistatus
  79. M.C. Beaton, Hamish Macbethi jõulud
  80. M.C. Beaton, Prügivedaja surm
  81. M.C. Beaton, Teletuusa surm
  82. M.C. Beaton, Küla surm
  83. Jüri Kotšinev, Võõrsil
  84. Arkady Fiedler, Kalad laulavad Ucayalis
  85. Boriss Pasternak, Doktor Živago (audio)
  86. Jan Kaus jt, Stiiliharjutused. Hommage à Raymond Queneau
  87. Alexander von Humboldt, Lõuna-Ameerika rohtlates ja jõgedel
  88. M.C. Beaton, Hambaarsti surm
  89. M.C. Beaton, Agatha Raisin ja Wyckhaddeni nõid
  90. M.C. Beaton, Agatha Raisin ja Fryfami haldjad
  91. Gilbert Keith Chesterton, Mees, kes oli neljapäev

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar